poniedziałek, 8 lipca 2013

Zmiana wystroju?

Dzisiaj rano doszłam do wniosku, że nie podoba mi się wystrój bloga (znowu!). Zastanawiam się nad zmianą szablonu na bardziej minimalistyczny i kolorystyki na bardziej stonowaną. Zaczęłam przeglądać strony z szablonami, ale nie mogę się na nic zdecydować, stąd moje pytanie do was. Co wam się w blogu podoba, a co nie? Jakie elementy powinny zostać, a jakie się wam nie podobają i nadają się do wymiany? No i czy w ogóle warto zmieniać szablon, czy to tylko moje widzimisie?



Podzielcie się swoimi opiniami i spostrzeżeniami. Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz, bo zależy mi na tym by bloga czytał się przyjemnie i by nic nie „raziło z oczy”.


Możecie również wyrazić swoje zdanie na stronie bloga na fb, gdzie zaraz również stworze post z zapytanie do was o zmianę wystroju. Zapraszam do licznego komentowania.  klik -->Kraina Tysiąca Ksiąg na facebooku

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem powinnaś zmienić całe tło. Kolor bardzo mi się podoba, jednak tło powinno być o odcien jaśniejsze niż reszta :)

    OdpowiedzUsuń